Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 27. januar 2012

fredag 27. januar

jeg er begyndt på at kopiere Jeanies poncho. Jeg starter foroven - det synes jeg bedst om, og den er naturligvis strikket nedefra-op. Det komplicerer kopieringen lidt, men det er heller ikke nødvendigt for mig at den bliver magen til. Den er udgangspunkt; inspirationskilde, og så må jeg se hvordan den udvikler sig,
(i periferien kan jeg mærke Theas bifald: man prøver sig frem og ser hvad det bliver til...)

jeg må tage billede i  morgen!

Sikke et held at det er fredag!
/kristina

2 kommentarer:

  1. ja det kan du tror; når man slipper og bare giver sig hen til materialet sker der ting og sager, som man ikke kan tænke sig til :)
    Knit and hugs
    Thea

    SvarSlet
  2. du har ret... men alligevel var jeg 'nødt til' at begynde forfra fordi det ikke blev som jeg forestillede mig ved første forsøg :-)
    k

    SvarSlet