Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 7. januar 2012

Lørdag 7. januar

I går fik jeg ændret lidt på headingen på min blog: Carsten lavede et logo til mig. Vi brugte en del af tegningen fra min hjemmeside. Tegningen har Josefine lavet. Det ser fint ud, synes jeg, og jeg er glad for at tegningen bliver brugt igen!

Jeg er ikke kommet langt med oprydningen i garnkurvene, for jeg faldt over en opskrift fra Lion Brand Yarn (http://www.lionbrand.com/patterns/)som lige måtte afprøves. Jeg elsker sådanne små projekter, som bliver færdige i løbet af en dags tid.

/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar