Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 2. januar 2012

mandag d. 2. januar

Mandag, første dag tilbage efter juleferien på mit day-job. Heldigvis havde jeg en lang dejlig søndag eftermiddag i sofaen med to nøgler Donegal Chunky Tweed fra Debbie Bliss, som blev til en dejlig cowl. Imens kørte The Mentalist, afsnit 16-25 på fjerneren. Det er skønt at se fjernsyn med noget nemt håndarbejde i hænderne :-)

Garnet købte jeg i Skotland da vi var på sommerferie. Der var kun 2 nøgler tilbage i denne farve og 2 nøgler grå. Så dem måtte jeg have... de to grå skal også strikkes til en cowl - måske i weekenden?
/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar