Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 17. januar 2012

tirsdag 17. januar

Thea har været på besøg i eftermiddag, vi planlægger alt muligt dejligt i Knitting Bee projektet. Drikker kaffe og taler om strik og familien og meget andet godt. Idag blev der yderligere produceret 2 firkanter mere til KB#1


Det er utroligt inspirerende at være sammen med Thea. Ideerne til Knitting Bee arrangementer dukker op på stribe, hvor skal vi henvende os med et arrangement, hvem skal vi invitere, hvilke dele af pressen er vi interesserede i osv.

Da Carsten kom hjem fra arbejde, lavede han en ekstra kop kaffe til os, og kunne straks bidrage med flere gode ideer til steder vi skal udbrede os.

Det er ren håndarbejdsglæde!

/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar