Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 26. januar 2012

torsdag 26. januar

I dag jeg lånt Jeanies dejlige poncho med hjem. Jeg bliver nødt til at slå op til den i weekenden, så jeg kan afprøve mønsteret.




Indtil da strikker jeg videre på det næsten færdige kanelfarvede; jeg planlægger også en trøje af noget Faerytale Alpacca fra Du Store Alpacca. Jeg har 5 brune og 2 sorte nøgler. Jeg trænger til at strikke en trøje efter et utal af ponchoer, håndledsvarmere og tørklæder.


Der er også fundet et nyt interessant elektronisk værested: Pinterest, min elektroniske opslagstavle. Jeg har ikke fået helt styr på teknikken endnu, men jeg glæder mig til at pinne alt muligt dejligt op. Jeg elsker opslags tavler i forvejen - de fire i arbejdsværelset er overdænget med små udklip, perlekugler i alle størrelser, billeder af yndlingsbørnene, og meget mere.
/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar