Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 11. februar 2012

lørdag 11. februar

Begyndte på nederdelen i går aftes. Der skal også bruges maskemarkører, og desværre købte jeg ikke den pose hos Handmade i Berlin, som jeg stod og kiggede på :-( Dem jeg har i forvejen er optaget i kopiponchoen, så gode råd var dyre... indtil jeg fandt en lille pose klips, som jeg en gang måtte eje, fra Tigerbutikken - de kom ind handy i går aftes:



I formiddag skulle jeg nede og handle, og kom forbi Garnstuen på Østerbrogade. Jeg kiggede efter garnmarkører, men hun havde ikke noget jeg havde lyst til. Til gengæld var der tre nøgler pashmina garn på udsalg - og vips! dem købte jeg! Må strikke sjal!
/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar