Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 19. februar 2012

søndag 19. februar

Jeg er næsten færdig med indtagninger på nederdelen- den bliver pæn! Jeg overvejer (stadig) om der skal strikkes elastiktråd med ind i de 6 cm rib foroven...

I mens strikker jeg videre på Thomas' hue - den skal bare være færdig på lørdag (skønt han er skudbarn, så han egentlig først skulle have den næste onsdag ...)

Og med på seminar skal selvfølgelig min grønne alpacca dominostrik - perfekt håndarbejde til laaaangt møde!

god søndagaften!
/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar