Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 2. marts 2012

fredag 2. marts

efter at have strikket tænkestrik-tørklædet næsten færdigt, var der naturligvis ikke nok garn, så jeg måtte trevle op helt tilbage til midten og så et par pinde mere. Jeg havde ellers vejet det 2. garnnøgle, da jeg mente at have strikket halvdelen, men det passede så ikke helt alligevel. ih!

på vej hjem fra arbejde fik jeg købte et nøgle hvidt og et nøgle blåt garn til Laus 'fyrbøderhat' - han har insisterende ønsket sig en ('magen til CB's) i sine fodboldfarver. Da får han nu - eller om et par uger, snarere.

fik også købt elastik til at sætte i nederdelen, samt elastik til at strikke med. Så nu sætter jeg elastik i nederdelens linning, så jeg kan bruge den.

godaften!

/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar