Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 10. marts 2012

lørdag 10. marts

I dag har jeg for første gang købt et mønster online til download. Jeg var ærligt talt lidt spændt på om det ikke bare var en klam fidus, men det ser ud til at jeg har fået hele mønsteret. Det er en sweater/cardigan/ sjælevarmer med Möbius effekt - altså med en snoet virkning på frontstykket. Er spændt på at se mønsteret på print og er spændt på at strikke.

Indtil da strikker jeg videre på fairytale-cardiganen. Det virker som hurtig-strik, jeg er færdig med andet ærme idag og er i gang med bærestykket.

/kristina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar