Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 24. marts 2012

lørdag 24. marts

I går begyndte jeg på Kristians kasket. det er jo 2. gang jeg hækler den, så det var hurtigere og lettere denne gang. til gengæld valgte jeg (det garn jeg nu en gang havde) noget fluffy alpaca garn, som er lidt irriterende at hækle med. Men jeg synes selv den er blevet skøn. Håber han også kan lide den :-)
Sammenhæklingen af delene voldte også lidt vanskeligheder - det er ikke umiddelbart ligetil. Men trods alt mere logisk denne gang end ved første forsøg.

Jeg cykler over og afleverer den i morgen - håber han bliver glad, den gode dreng!
                                                                                                 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar