Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 13. april 2012

fredag 13. april

arbejdsværelset er ved at blive indrettet med hylder og arbejdsbord langs to vægge. Strikkekurve, bøger og papirer og andet står stablet op i et hjørne af stuen, så det er svært at komme til sit igangværende strikketøj. istedet ordner jeg strikkebøgerne på reolen ... og finder til min stille glæde at jeg har over en hyldemeter med strikke/håndarbejdsbøger ... samt nogle stykker på min ønskeseddel.

jeg vil finde noget af berlinergarnet frem... købte noget kameluldsagtigt, som lige kan blie strikket på på p 6 i weekenden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar