Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 2. april 2012

mandag 2. april

Jeg så billeder af armbånd med strikkede ringe forleden på en hjemmeside. So ein ding muss Ich auch haben, tænkte jeg. Godt nok havde jeg ingen gummiringe (må snart i Panduro!), men et bambusarmbånd lå i skuffen, så som prøve eksemplar dur det fint. Når jeg har tilpas mange ringe på, hælder jeg kogende vand på og ser hvad der sker ... virker det godt må der indkøbes armringe i gummi.

og så strikker jeg videre på mit hulmøsnterstrik fra bogen. det går stadig relativt hurtigt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar