Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 25. april 2012

onsdag 25. april

forleden kom jeg forbi strikkebutikken Sommerfuglen inde ved Vandkunsten. De har mange rare sager, men særligt inspireret blev jeg af de små 'pixibøger' (kvadrat-format, ca 20x20) som havde en tre-fire opskrifter med forskelligt. Og jeg havde endnu større lyst til at investere i Overspringshandlinger, et vidunderligt lille hæfte med ting man kan strikke mens man overvejer...
Heldigvis kommer jeg forbi en gang om ugen, så enten næste gang eller på den dejlige geilske hjemmeside.

Nu vil jeg strikke videre på 1. ærme på den blø hør cardigan. Heldigvis kan man jo beslutte sig for 3/4 ærme midt i processen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar