Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 15. juni 2012

fredag 15. juni

fik færdiggjort hæklet poncho, som har ligget i UFO kassen i et stykke tid. Der manglede kun kanten! den er hæklet i et blandings-sokkegarn, jeg købte i netto ... der blev en rest tilbage som jeg har hæklet blomster af. Jeg brugte en del tid på at søge på hæklede blomster, for et sted i en bunke har jeg en fin opskrift, som hækles frem og tilbage, og som giver en meget fin rose. Jeg fandt en der ligner, men ikke helt den jeg gerne vil have.

Mens jeg overvejer starten på HenneStrand sjalet strikker jeg på silk shawl berlin, som ikke mangler meget. fint at få det afsluttet før det næste stykke strik sættes på pindene!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar