Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 8. juni 2012

fredag 8. juni

det er sjovt at CB også finder hjemmesider til mig med garn. Specielt når der lige findes den gyldne farve jeg synes jeg mangler til Henne Strand-sjalet. Jeg var tæt ved at lade mig friste til at købe mere - der er mange lækre sager hos Naturlig Beklædning. Der var en smuk rønnebærfarvet pelsuld, jeg må have på et senere tidspunkt. Til gengæld har jeg sværere ved at finde flamégarn, det er ikke særligt moderne lige nu. Har muligvis fundet noget, men kun sort. Det er ok, jeg skal bruge det til Pollocksjalet.

nå ja, og jeg strikker naturligvis på kommensnederdelen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar