Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 30. juni 2012

lørdag 30. juni

Jeg var nødt til at købe en pose lakridskonfekt af den spiselige slags ... puden stod der og var vældigt indbydende og inspirerende ... det er ikke af den salgs hvor den orange er helt orange, og de gulde kokosagtige og den lyserøde sukkerkugleting mangler også. Men smage godt , det gør de!







derefter blev jeg nødt til at kaste mig over de såkaldte Granny squares Jeg hækler dem foreløbig i to størrelser og måske bliver det til at slags tæppe, hvis der er nok garn tilbage.
Jeg kan huske at min mormor hæklede forside (eller overside) til hynder til stolene i sommerhuset, dem har jeg vist forresten liggende et sted. Kunne være de skulle sættes sammen til noget brugbart...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar