Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 18. juni 2012

mandag 18. juni

det blev en fantastisk hyggelig eftermiddag på Statens Museum for Kunst-cafeen igår. Vejrguderne var absolut ikke med os, så vi rykkede fra Kgs have indenfor. Puk var så sød at tage et par billeder af os allesammen. Og jeg er fascineret af mængden og forskelligheden af emner, der kom op i samtalen om bordet mens vi sad der med pinde og garn i hænderne! billederne ses på Puks blog
Jeg ved ikke hvordan andre har det, men sommetider der strikkes rib. Så jeg ledte og fandt en opskrift på en 'ribstrikket sommertop' og gik i gang til fodboldkampen. Resultat: 2-1 til Tyskland :-( og 4 cm rib på p 3 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar