Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 27. juni 2012

onsdag 27. juni

Jeg er næsten færdig med bagsiden i striber- det bliver faktisk rigtigt pænt! lakridskonfekterne er hæklet sammen, enderne mangler at blive hæftet og stykket skal dampes. Er spændt på virkningen når det er helt færdigt.

og her er lige et billede fra lokalavisen på den anden side af Lillebæltsbroen:
Kristian som Young Frankenstein og en af hans klassekammerater som Inga ... ikke så meget som et strikket lommetørklæde har de på sig, men jeg måtte have billedet med. Det var en STOR forestilling!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar