Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 14. juni 2012

torsdag 14. juni

Vi nåede et fint stykke vej i går aftes på Ingolfs . Vi fortsætter i Kgs Have for enden af kavalergangen i Herkulespavillonen både lørdag og søndag. Det bliver sjovt at se resultatet! vi har nået crowdfunding målet 100% så garnet er sponsoreret, og strikkepinde er doneret af Wanells . Vi håber at rigtig mange får lyst til at komme forbi, og at de der ikke skal se fodbold i Kgs Have, får tid til at strikke en kube eller to...





Herhjemme vil jeg snart begynde på Henne strand - jeg har to nøgler af det samme garn, så jeg kan starte, selvom CB ikke har taget billede af garnet endnu. Men inden greb jeg ned i kassen med UFO's og fandt den hæklede poncho, som næsten er færdig (der er et nøgle garn tilbage). Den skal være færdig før strandsjalet kan komme på pindene.

1 kommentar:

  1. ej hækler I på Ingolfs kaffebar? Er det noget fast?
    Jeg elsker det sted :)
    kh Emma

    SvarSlet