Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 6. september 2012

onsdag 5. og torsdag 6. september

Forkeden blev jeg færdig med den inderste del af cirkelsjalet (det vil sige der er ikke mere silke/bomuldsgarn i den pose.) Jeg skal finde noget til kanten, som jeg tror skal være mindst 30 masker bred.





mens jeg leder efter opskrifter på hættekjoler, strikker jeg en cape i noget silke/uldgarn jeg fandt da vi besøgte Dorte i bageriet . Hun havde sendt mig et dejligt billede af en Yarnbombed cykel, som tilhørte forretningen rundt om hjørnet, der havde garn på ophørsudsalg :-) Jeg skulle have garn nok i følge opskriften (som er fra et hæfte der fulgte med SøndagsBT sidste efterår. HÅber det kiommer til at passe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar