Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 12. oktober 2012

fredag 12. oktober

I dag er I Love Yarn Day - og det fejres med at starte et nyt strikketøj: jeg har strikket den lille prøve (det er ikke ret tit jeg får gjort det, men den har også til formål at undersøge om mit lammeuld kan tåle uldvaskeprogrammet i vaskemaskinen. OG efter en smule søgning fandt jeg glimrende instruktionsvideoer til vendestrik hos Drops Design - smart med den mulighed, så man ikke af den grund skal købe en bog! Så nu kan jeg give mig i kast med nederdelen til Jette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar