Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 22. februar 2013

Fredag 22. februar - Diagonal Crossed Stitch

Dagens firkant har næsten vævet struktur; strikkes over fire pinde, og var herligt at strikke. Det må prøves på store pinde til et tæppe!
Jeg kom i øvrigt til at tænke på DiagonAlley da jeg så hvad mønsteret hedder :-)






færdig sweater
Min pickles.no-inspirerede sweater blev lige færdig. Den virker helt efter hensigten: bådudskæring  og raglan, som ikke er for dyb. Jeg er meget tilfreds! Jeg fandt ideen på Pinterest, men har ændret lidt på opskriften: dels størrelse, dels har jeg taget ind fra talje til ærmegab. Jeg må afgjort strikke én til!
ærmer og krop samlet,
bærestykke strikkes



Ingen kommentarer:

Send en kommentar