Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 2. februar 2013

Lørdag 2. februar - Snowdrops


 Dagens firkant er hulmønster med vintergækker - en af mine yndlingsblomster. Mønsteret strikkes over 8 pinde over er supernemt! Det er stadig lidt svært at se strukturen i det mørke garn, men indtil videre fastholder jeg februar måneds farve.







Metalouse sjalet er næsten færdigt, jeg mangler et par pinde af 2. sektion og 3. sektion er 8-10 pinde af første sektion. Jeg har allerede besluttet at jeg må strikke et til med resten af det blåmelerede alpakke og en mørkere blå. DEnne gang vil jeg strikke 2. sektion stribet, som opskriften viser.
Uddrag af 2. sektions-mønsteret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar