Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 27. februar 2013

Onsdag 27. februar - Bicolour Tweed Stitch

Dagens firkant er tweed-mønstret struktur-strik, strikket over fire pinde med to farver. Det bliver tæt og kraftigt - som tweed!








Jeg hækler løs på et granny-shawl, er begyndt på det tredie af de fire nøgler garn, jeg har.
2. nøgle i gang

Nu ser jeg på størrelsen, når det fjerde nøgle er hæklet; jeg har en ide om en ensfarvet blonde-agtig kant, eller måske en ensfarvet bølgekant af grannies.
3. nøgle i gang




Ingen kommentarer:

Send en kommentar