Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 17. februar 2013

Søndag 17. ferbruar - Horizontal Ridge Stitch

Dagens firkant boblehulmønster, strikket over 8. pinde. Egentlig pænt nok, men alligevel ikke en af mine favoritter. Det er lidt for omstændeligt at strikke, synes jeg.








Igår fik jeg afprøvet mine billedestrik-evner.Der gik nogle rester alpaka og lidt blackhill til at strikke dette hus, som nu skal i ramme og hænge under de andre billeder af huse vi har på en væg i stuen.

 Mit andet Metalouse sjal blev færdigt i går. Det grønne (første) er strikket på p4, det blå på p5. (og det blå skal lige dampes).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar