Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 21. februar 2013

Torsdag 21. februar - Tweed Mock Rib

Dagens firkant er en fin struktur-rib strikket over to pinde. Retpinden er lidt omstændelig, men efter et par pinde rimeligt nem.- Vrangpinden er bare vrang... Mønsteret bliver let og lækkert; tænker mig at det var sjovt at strikke på forholdsvis tykke pinde til et tæppe!
Postbudet ringede på og havde dejlig pakke fra Garn Garagen med til mig. Det fine lammeuld/silke-garn i en skøn farve ("Rosewood") med til mig. En fin sweater eller sågar en kjole skal strikkes af dette. Om lidt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar