Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 28. februar 2013

Torsdag 28. februar - Piqué Check Stitch (og 29. februar - Rectangular Checks)

 Dagens firkant er ret/vrang mønster i små firkanter. Godt til håndklæder, tror jeg.
Og siden det ikke er skudår er 29. februar med her: rektangulært ret/vrang mønster.


Februars firkanter er nu færdige; der sneg sig en lys firkant ind 5. februar, fordi mønsteret drillede mig helt utroligt meget, så jeg måtte give op og strikke det lyst. (og derefter fandt jeg ud af hvor jeg havde læst mønsteret forkert!)


Der sneg sig et lille rødt Valentine's hjerte ind; måske bliver det syet fast på firkanten!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar