Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 15. marts 2013

Fredag 15. marts - Diagonal Rib 1


Dagens firkant er diagonalstrikket rib. Jeg vil nu ikke betagne den som rib, for - igen - den har ikke samme elasticitet som traditionel rib, men pæn er den!



I en helt anden boldgade af kreativitet: jeg var på teambuildingdag med mit nye arbejde hvor vi blandt andet besøgte Creative Space, Det var fantastisk at sidde med sin hvide lerkop og male med alle mulige farver. Der var utroligt mange muligheder, så mange at jeg har besluttet at invitere pigebørnene på tur - så kan jeg selv male nogle flere kopper!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar