Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 16. marts 2013

Lørdag 16. marts - Fisherman's Rib


Dagens firkant er halvpatent (agtigt) - kraftigere rib men med elasticitet!






CBs hjemmesokker er færdige. 
Dejlige varme,  temmeligt hurtige at strikke (da jeg først fndt ud af ideen i opskriften!). Jeg har moderet lidt ift den oprindelige opskrift; dels strikket et par størrelser større, dels undladt knapper og knaphuller i kanten.
 Han er glad for dem, siger han :-)

1 kommentar:

  1. Til hjemmefutterne brugte jeg et nøgle Hosuband farve 0059 fra LOPI og et nøgte easy farve 2206 fra sandnes garn

    SvarSlet