Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 19. marts 2013

Tirsdag 19 marts - Dot Stitch



Dagens firkant er ret/vrang strukturmønster strikket over 4 pinde. Det bliver faktisk yndigt, og det er nemt at strikke.


I går morges trevlede jeg alt det strikkede umbra merino op igen. P4 var for tynde, det blev alt for tæt. Jeg begyndte forfra med samme antal masker (130) på p4½ og har strikket rib (2r2vr)  indtil videre. Det blev meget pænere. Så nu bliver det med opskrift-modellens form som udgangspunkt, men efter mit eget hoved!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar