Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 5. marts 2013

Tirsdag 5. marts - Seed Stitch 1

 Dagens firkant er perlestrik.Jeg har strikket meget perlestrik i 80'erne og 90'erne, og min erindring er at det vokser  og er meget uelastisk. Men pænt er det. Måske til mellembort?








På Granny sjalet eksperimenteres med kantning. Jeg tror at den lysegrønne er forkert. På den anden side blev farverne samlet. Tror jeg.









Den grå raglan sweater er nu færdig. Og forneden på ærmer og sweater hækler jeg en lille muslingekant. Det virker godt. Og halsudskæringen er perfekt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar