Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 21. marts 2013

Torsdag 21. marts - Diamond Panels

Dagens firkant er ret/vrang strukturmønster strikket over 8 pinde.









Igår måtte jeg lige forsøge mig med sideværs-sjal som jeg så på bloggen selvstrik.dk. Jeg blev i tvivl flere gang om jeg havde set rigtigt på billedet, men den er god nok. Striberne lægger sig på skrå. JEg havde et bundt pelsuld fra H Hjeltholts Uldspinderi liggende, som jeg egentlig havde købt til mit Henne Strand-sjal, men farven var ikke som jeg troede, og passede derfor ikke. Nu bliver det til et Sideværssjal i stedet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar