Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 7. marts 2013

Torsdag 7. marts - Box Stitch

Dagens firkant er et ret/vrang-strukturmønster, et af de pæne - og nemme! Det strikkes over fire pinde.









Kortvarig krise i går aftes - hvad skal næste projekt være. Godt man har et 'vente'projekt: mit lyserøde blomstersjal blev et par omgange større.

Tilføj billedtekst
Og så vidste jeg hvad jeg vil strikke: denne af det flaskegrønne garn, jeg købte for noget tid siden i garnudsalget. (jeg købte den grå silke/cashmere, som nu er en sweater, den røde tweed, som også er en sweater, og den flaskegrønne lammeuld/cashmere samtidigt lige før jul).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar