Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 12. maj 2013

Søndag 12. maj - Double Cable

 Dagens firkant er dobbelt kabelstrik, som strikkes over 8 pinde. Den kan vende opad eller nedad - og altså også kombineres!









Jeg manglede et nøgle purelife silk/cotton fra Rowan til mit Pollocksjal og måtte en tur til garnforretningen. De har fået nyt garn: Hundertwasser fra OPAL. Jeg er vild med Hundertwasser, så det var ikke til at stå for. Det skal blive til et spiralstrikket sjal eller en  log cabin. Der må overvejes!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar