Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 14. maj 2013

Tirsdag 14. maj - Diagonals


Dagens firkant er ret/vrang struktur strikket over 8 pinde. Den er nem og overskuelig, kun skal man holde lidt øje med retside og vrangside.






Jeg er i gang med at strikke den i 'ternet' variation



Iaften er der Knitting Bee på Ingolfs Kaffebar; det er længe siden vi har været sammen, så det bliver dejligt at mødes og strikke på et tæppe. Det er faktisk så længe siden, at jeg ikke ved hvilket tæppe vi er i gang med! Tæppet jeg sidst har haft fingrene og pindene i er tæppe til Bybierne; fine sekskanter strikket i lange rækker... som muligvis skal sys sammen i aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar