Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 23. maj 2013

Torsdag 23. maj - Ridged Openwork



Dagene firkant er hulmønsterstrik over 4 vrangpinde. Lidt usædvanligt kun at strikke vrang, men mønsteret bliver pænt og opskriften var nem at følge. Det ville være pænt til at tærklæde eller et sjal, også på lidt større pinde, tror jeg.






 Hundertwassersjalet (eller tæppet) vokser; jeg fandt ud af at striberne af det ensfarvede garn skal strikkes som hele omgange og at jeg også må have et grønt og et pink-rødt nøgle. Håber de har det hos Uldstedet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar