Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 23. juni 2013

Søndag 23. juni - Supple Rib


 Dagens firkant er ribmønster strikket over 2 pinde. Det er nemt at strikke og giver en meget smuk struktur; i denne garntype får det næsten vævet tekstil-fornemmelse. Det er pænt, og jeg kunne tænke mig at  bruge det til en kjole.






I dag er det min fødselsdag, og blandt mange dejlige gaver fik jeg dette skønne silke-sari-garn af Le. Jeg glæder mig til at strikke et smukt sjal af det!


En anden dejlig gave var denne bog med inspiration til gaver :-), som jeg fik af Pernille. Jeg glæder mig til at få gode ideer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar