Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 28. juli 2013

Søndag 28. juli - Fern Lace


 Dagens firkant er hulmønster strikket over 4 pinde. Det er nemt nok, men kedeligt at strikke, og jeg synes heller ikke det er særligt interessant.







Vi var på tur til Gilleleje hvor Ulstrupgarn holdt Åbent Hus. Jeg har købt yakokseuld hos Martin, så jeg ville benytte mig af en forholdsvis tilgængelig mulighed for at kigge - og ikke mindst mærke - på garnerne. Der var mange gode ting, og jeg endte med at købe en bunke rester i skønne farver til et sjal.






På vej til adressen kom vi forbi en vejkant hvor disse yndige tidsler stod ... et billede måtte tages til mit inspirationsalbum!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar