Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 23. august 2013

Fredag 23. august - Gate and Ladder Pattern

 Dagen firkant er hulmønster strikket over 8 pinde. Nemt at følge , en smule besværligt at strikke. Jeg tror, jeg ville få ømme hænder hvis jeg skulle strikke meget af det.








Anden mønsterbort blev færdig i går aftes. Det er sjovt at strikke, men det kræver lidt mere opmærksomhed (naturligvis!) end vanlig fjernsynsstrik, hvor jeg kun behøver at kigge ned en gang i mellem ... Til gengæld går det hurtigt fodi jeg lige må gøre én pind mere færdig ... hele tiden :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar