Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 10. august 2013

Lørdag 10. august - Knotted Cable

Dagens firkant er et kabelmønster strikket over 10 pinde. Det egner sig særligt godt langs e lodret kant. Mønsteret er nemt, omend snoninge, som er tredelt er en smule besværlig.








Det fjerde nøgle garn er nu opbrugt på Trekantssjalet. Næste nøgle er ren cashmere, meget tynd, så den strikker jeg dobbelt.
Spredt udover striberne strikker jeg små hjerter, vrangmasker på retsiden. De bliver ikke meget tydelige, men man får øje på dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar