Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 13. august 2013

Tirsdag 13. august - Random Dash Pattern

Dagens firkant er et ret/vrang strukturmønster med tilfældige striber i vrangmasker. Mønsteret strikkes over 16 pinde; det er sådan set meget sjovt, men helt tilfældigt er det jo ikke!








Striben af det rene cashmere blev færdig på Trekantsjalet; jeg strikkede med dobbelt garn, fordi det var så fint at det kunne lade sig gøre .Garnet løber 300 m pr 25 gram, så det blev en pæn stribe. De to øvrige nøgler har jeg gemt til at bruge i kjolen med jaquardmønstre, som er det næste projekt ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar