Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

fredag den 27. september 2013

Fredag 27. september - Chevron Stripes


Dagens firkant er ret/vrang strukturmønster strikket over 8 pinde. Sjovt nok er det mindre håndklædeagtigt end de fleste andre ret/vrang-mønstre jeg har strikket. Jeg kunne have lyst til at bruge det til en nederdel med vidde...






Jeg er gået i gang med hjemmeopgaven til næste strikkekursus-aften. Vi skal strikke snoninger (efter eget valg), og de skal bruges til at strikke en hue. Man skal lave tegninger og gerne opskrift. Jeg har tegnet tre forskellige, og skal nu i gang med at lave strikkeprøver på de kabler jeg vil bruge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar