Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

lørdag den 14. september 2013

Lørdag 14. september - Seed Stitch 3


Dagens firkant er perlestrikvariant strikket over to pinde. Det er faktisk vrangsiden fra gårsdagens mønste.

Thea sendte mig et link til en KAL (en såkaldt Knit-Along). Det så spændende ud, men jeg gider ikke betale for opskrifter... så jeg springer over.

Til gengæld har jeg fået plads på Håndarbejdets Fremmes strikkekursus 3 med Louise Klindt. Det glæder jeg mig helt vildt til! Det  starter om 14 dage og løber over 6 gange i alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar