Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 10. september 2013

Tirsdag 10. september - Tweed Stitch


Dagens firkant er ret/vrang strukturmønster strikket over to pinde. De nederste 3-4 pinde har jeg fulgt vejledningen, det midterste stykker har jeg kigget på billedet og i stedet for sl1 wiyb (1m løs af med garnet bag arbejdet)) har jeg på retsiden ført garnet foran arbejdet. Pudsigt med en fejl i kalenderen!
Strukturen bliver - som titlen antyder! - tekstilagtig. Den må prøves i et tørklæde, i et tæppe og en nederdel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar