Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 12. september 2013

Torsdag 12. september - Knot Stitch




 Dagens firkant er ret/vrang strukturmønster over 4 pinde. Nemt, omend lidt omstændeligt at strikke. Det giver en dejlig struktur, der minder lidt om Woven Stitch fra i går, men denne her er lidt kraftigere. Tænker om den vil være pæn til tweedgarnet fra garnudsalg.dk? det må vist prøves.





I går aftes var der Knitting Bee på Ingolfs Kaffebar. Vi er nået langt med Bybitæppet, så langt at kanten nu skal strikkes på. Det bliver meget farvestrålende og mangfoldigt at se på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar