Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

mandag den 14. oktober 2013

Mandag 14. oktober - Chevron Rib 2


 Dagens firkant er hulmønsterrib strikket over 4 pinde. Det er ikke et mønster jeg er så glad for, og det lykkedes ikke helt, skønt der kun er to mønsterpinde i. Mærkeligt, som nogle mønstre falder lige i fingrene og andre ikke gør...
 Hjemmeopgaven arbejder jeg også på; nu skal der bare strikkes en tube, som skal mindskes jævnt til en stump hestetømme, som kan blive til et lille knaphul.

mit nye sweaterprojekt vokser stødt. Skønt med strik på p 6 efter at have strikket med p 3½ de sidste 4-5 projekter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar