Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

onsdag den 27. november 2013

Onsdag 27. november - Small Twisted Pattern


 Dagens firkant er kabelstrik over 8 pinde. Det er små snoninger forskudt på hver 4 pind, og det giver en vældig fin struktur. Kunne fint bruges til et sjal eller et tørklæde.
 Nummer to grankogle er nu færdiggjort.Denne gang læste jeg opskriften lidt grundigere, så den nr to er hæklet nøjagtigt efter bogen. Det gør dem lidt forskellige og det gør ikke noget, synes jeg. Min bedste strikkeveninde Thea ville sikkert sige at det var min egen version og udvikling af opskriften :-). I hvert fald vil jeg producere nogle flere - i forskellige garner så de får forskelligt udtryk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar