Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

tirsdag den 31. december 2013

31. december 2013 - Bamboo Stitch - Allersidste firkant!





Årets firkanter - 12 måneder - 366 dage

Hver måneds firkanter vejer ca 100 gr; det chokoladebrune og camelfarvede garn løber ca 100m/100gr. Det atlanterhavsblå Blackhill uld løber 550m/100 gr (og jeg har strikket med dobbeltgarn).


 Årets sidste Dagens Firkant er ret/vrang strukturmønster med tekstilstruktur. Det strikkes over 2 pinde og er vældigt nemt. Et af de mønstre jeg får lyst til at strikke nederdel af.

På Knit-Alongen er vi nået til 7. juledag


Og på falderebet har jeg strikket en lille lyseblå cashmere-vest til mit første barnebarn, som kommer til maj. Jeg glæder mig helt vildt og har mægtigt mange strikkeplaner som skal udføres i  løbet af foråret.


Godt Nytår!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar