Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

søndag den 15. december 2013

Søndag 15. december - Hindu Pillar Stitch


 Dagens firkant er ret/vrang strukturmønster strikket over kun 2 pinde. På retpinden strikkes strikkes der tre gange i 3m sm. Lidt omstændeligt, men det bliver et meget fint mønster. Jeg vil prøve det som kant på et tørklæde jeg er i gang med at strikke i uld/silke-blanding fra Ulstrup Garn.
I går kom min præmie fra Heidis (aka Wool Rocks) give-away. En fin bog med mønstre af Charlotte Kaae. Meget inspirerende med alle de skønne farver og mønstre. Jeg får stor lyst til at strikke flere af dem. Men allermest vild blev jeg øjeblikkeligt med de små hestetømmearmbånd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar