Om mig

Mit billede
Jeg er en håndarbejdskvinde. Jeg har strikket, hæklet og syet hele mit liv. På denne blog noterer jeg hvad jeg strikker på, hvor langt jeg når, mine ideer til strik, noget om mine inspirationskilder og jeg deler gerne af min strikkeviden og -erfaring.

torsdag den 21. januar 2016

blogs jeg følger - inspiration online

Ind imellem falder jeg tilfældigt over en ny interessant blog, som giver inspiration til alt muligt forskelligt håndarbejde.

Således også den nyeste på min liste: Loveknitting som dels er butik, dels er en blog. I butikken fandt jeg den skønneste farvelægningsbog med strikmotiver. Jeg glæder mig allerede til at bruge de farveblyanter, jeg købte forrige år (bare fordi jeg måtte have dem).

Min opmærksomhed blev henledt på bloggen via Copenhagen Yarn Lovers - en gruppe, som mødes jævnligt. Rosie havde postet linket til den skønne lille bog man kan downloade gratis.

I forretningen er der et hav af vidunderlige strikkepinde, blandt andet knit pro's serie Trendz som jeg snart må eje nogle af. Akrylstrikkepinde i de skønneste farver.
Jeg lægger an til at man #aldrigskalgånedpåudstyr.















Det betyder også, at det kan blive nødvendigt at investere i projekttasker (!) med de fedeste titler: No woman no ply og Purls just wanna have fun.
Jeg forsøger at modstå fristelsen, men det lykkes nok ikke for mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar